Dokument- og fakturaflyt
Automatiser det manuelle arbeidet knyttet til dokument- og fakturahåndtering. Med vår løsning digitaliserer du alle fakturaene du mottar og slipper å håndtere papirfakturaer igjen.
Våre fornøyde kunder
Våre driftstjenester
Fordeler med digitalisering av fakturamottaket
I enhver bedrift tar mottak og håndtering av fakturaer per post eller e-post mye tid og ressurser. Digitaliser prosessen ved å automatisere mottaket av alle dine fakturaer, og frigjør tid til annet arbeid. Slipp unødvendig tidkrevende arbeid med skanning og lagring av papirfakturaer og manuell tolkning av fakturaer fra e-post. Med vår fakturamottaksløsning kan du motta papir-, e-post- og EHF-fakturaer i samme flyt.
Effektivisering av fakturahåndtering – Spar tid og øk nøyaktigheten
Med vår løsning for fakturahåndtering kan du enkelt få kontroll over hele fakturaprosessen fra mottak til betaling. Med en oversiktlig og fleksibel arbeidsliste, samt mulighet for automatisk kontering og fleksibel godkjenning av bilag, kan du spare verdifull tid og sikre nøyaktighet i fakturahåndteringen. Rapporter og analyser gir deg en helhetlig oversikt over fakturareisen og mulighet til å identifisere flaskehalser og forbedringspotensialer i fakturaflyten.
Arbeidsliste – Få en oversiktlig og fleksibel arbeidsliste som gjør jobben med fakturahåndtering enklere.
Bilagseditor gir deg mulighet til å sette opp fakturahodefelter og konteringslinjer på en fleksibel måte.
Automatisk kontering – Få kontroll over repeterende fakturaer og spar verdifull tid med vår løsning for smart kontering. Med mulighet for å sette opp smarte regler, kan du enkelt automatisere konteringen av fakturaer som kommer med samme beløp og spesifikasjoner hver måned. Du slipper å bruke unødvendig tid på manuell kontering av disse fakturaene, og kan i stedet bruke tiden din på andre viktige oppgaver.
Godkjenning – Vårt system gir deg fleksible alternativer for godkjenning av bilag. Enten det er manuelt, via regler på nett eller gjennom appen vår, blir godkjenneren varslet på e-post. Purringer kan også settes opp for å holde arbeidsflyten på skinner.
Rapporter og analyse – Med et smart dashboard har du full oversikt over hele fakturareisen fra mottak til betaling. Følg fakturaens status i sanntid og se når den er mottatt, kontrollert, godkjent og betalt. Med denne helhetlige oversikten kan du enkelt identifisere flaskehalser og forbedringspotensialer i fakturaflyten og ta nødvendige tiltak for å sikre effektivitet og optimalisering.