Avfall og gjenvinning
Forretningssystem for avfall og gjenvinning, tilpasset dagens krav og skreddersydd for dine oppgaver.
- Passer for deg innen:
- Avfallsmottak
- Returselskap
- Forbrenningsanlegg
- Deponi
Optimaliser driften av ditt avfallsanlegg
Vår bransjeløsning for avfall og gjenvinning er utformet for å gi effektivitet og datakvalitet i alle ledd. Vi har en visjon om å skape mest mulig automatisk sammenhengende dataflyt i hele kundens virksomhet, ut mot kunde og leverandører.
En sentral del av løsningen er å sikre god datafangst i alle ledd fra transaksjoner knyttet til bilvekter, hjullastervekter, båndvekter og andre instrumenter. Løsningen er helt uavhengig av vektleverandør og kan integreres mot alle typer vekter i din bedrift.
Ordre
Mottak / Utlevering
- Automatisk vektregistrering, og software for mottak eller utlevering av varer/fraksjoner og tjenester.
- Systemstøtte for stikkeprøvekontroll for deponi
- Avviksregistrering
- Drivere, integrasjoner, PLS, sensorer, terminaler og vekter.
Lagerhold
- Lagerhold av varer/fraksjoner; IT-støtte i sortering.
- Containerveiing
- Vektsystem for automatisk vektregistrering
Adgangskontroll
Rapporter / Analyse
Produksjonsstøtte
Transport
Få oversikt over oppdrag, prosjekter og kapasitet med transportstyring for anlegg- og massetransport. Kjøreordrekontor og app for sjåfører
Betaling
Finans, lønn og HR
Vi kan integrerer mot de fleste løsninger for økonomi, lønn og HR. Ser du også etter en løsning for dette, leverer vi moderne og brukervennlige økonomi/HR systemer fra Visma, tett integrert med vår bransjeløsning for avfall og gjenvinning.
Fra sjåførterminal til mobilapplikasjon for SAR AS
Etter innføringen av ny programvare har vi fått en mer strømlinjeformet hverdag. Tidligere var vi avhengig av å legge inn ordre manuelt i økonomisystemet og skrive ut kjøreoppdrag i papirform til våre sjåfører. Med kontinuerlige statusoppdateringer, er det også slik at kontoret har full kontroll på hvor hver enkelt ordre er i sin egen prosess. Hurtig inn- og utveiing med automatisk vekt på mobil løser også opp i køproblematikk. Nå blir informasjonsflyten håndtert mellom kontor og sjåfør digitalt. Dette gjør at informasjonsflyten går raskere og faktureringen går hurtigere, sier Jørn Bakken Operativ Leder, Sar Sandnessjøen.