LogiScan™

For bedrifter med behov for datafangst og bruk av PDA/håndterminaler i varehåndteringen, enklere logistikkløsninger, mobile selgerløsninger og lignende, leverer vi løsninger basert på LogiScan™ også med sømløs integrasjon til ERP/økonomisystemet. Disse løsningene er mye benyttet av små og mellomstore engrosvirksomheter, byggevarebutikker, samt annen faghandel.

LogiScan™ har funksjoner som:
  • Direkte salgsordre
  • Mobil selgerløsning
  • Direkte innkjøpsordre
  • Ordreplukk
  • Varemottak
  • Varetelling
  • Strekkodemerking

Last ned pdf for LogiScan™ datafangsløsninger


 
 
 
Fokus på effektivitet
  • Regnskap
  • Ordre
  • Fakturering
  • Lager
  • Innkjøp
  • CRM
  • Lønn og HR
Erfaring og kompetanse
LogiScan™ har vært utviklet og levert i markedet gjennom mer enn 15 år. I disse årene har vi opparbeidet kompetanse på hva som kjennetegner gode logistikk og datafangstløsninger. Denne kunnskapen har vi tatt med oss i utviklingen av den nye generasjonen LogiScan™.

Kontakt oss for mer informasjon